Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 15, 2013
Image Size
323 KB
Resolution
918×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
72
Favourites
7 (who?)
Comments
7
×
Friendly Sparring by Mg3-Kiryu Friendly Sparring by Mg3-Kiryu
"5-4. Maybe if you spent a little bit more time practicing and a little less time breaking down our door, you'd have a little more focus."

Ohohoho. Too excited for :iconppdefensecorps: :>

Pacific Rim is just too awesome ww GONNA SEE IT AGAIN THIS SATURDAY IF THEY STILL SHOW IT WOOPWOOP

Lynn (c) ~Mg3-Kiryu

Cas (c) ~shocktail
Add a Comment:
 
:iconshougeki-kun:
shougeki-kun Aug 15, 2013  Student Filmographer
Cas: But breaking down the door helps increase my physical strength in my legs and arms. OH and when i use those bobby pins i increase my accuracy.
I MEAN WHAT lol
Reply
:iconmg3-kiryu:
Lynn: *hits him* Did it also decrease your intelligence? Because your planning, agenda, and organization are all terrible and I'm pretty sure that was about 7 bobby pins you broke yesterday.

WHATWHAT
Reply
:iconshougeki-kun:
shougeki-kun Aug 17, 2013  Student Filmographer
Cas: NOPE IT ACTUALLY INCREASED IT! u see now i know how to properly ram it over without hurting my shoulder. oh and that planning and stuff is terrible to confuse you. yup yup.....I DIDNT- ER- WELL THOSE PINS WERE MADE WEAK. ONLY THE STRONGEST MAKE IT THROUGH THE PICK LOCK TEST OF STRENGTH.

WHAT WHAT WHAAAAATTTT
Reply
:iconmg3-kiryu:
Lynn: you mean only the smartest of people can use the weakest of locks, therefore, your statement is rather stupid. And going in without plans is a plan for trouble.
Reply
:iconshougeki-kun:
shougeki-kun Aug 17, 2013  Student Filmographer
Cas: Well its oka right? i mean its my room too haha /attempts to walk pass
Reply
:iconmg3-kiryu:
Lynn: //punches// My room too, stupid.
Reply
:iconshougeki-kun:
shougeki-kun Aug 17, 2013  Student Filmographer
Cas: :iconplak3plz: sorry.
Reply
Add a Comment: